zaterdag 26 oktober 2013

Kwartjes en paddenstoelen

Buiten dressuren kan ook heel goed. 
Tussen de paddenstoelen en de herfstbladeren door heerlijk gegymt. 
Vonden we allebei fijn. 
Fijn paard heb ik toch.


Wente had wat kwartjes gevonden ergens zeg.
Online was ze heel snel heel fijn connected.
Galop online is ineens heel leuk en makkelijk, ook meerdere circles zijn geen probleem en ze vind het prachtig om zelf te experimenteren met snelheid. 
En blij dat ze dan is!
Toen het zadeltje erop gelegd en erop geklommen.
Na vijf minuten ben ik glunderend afgestapt omdat ze het zó goed deed dat ik zelfs een beetje overdonderd was! Er was écht niet meer dat ik van haar wilde vragen!
In dit zadel voelt ze me duidelijk beter. Bij het lichtste zuchtje staat ze stil. Bij lichte spanning in mijn lichaam stapt ze weg.
En ze is zo relaxed en fijn! 
Ze bood zelf aan te willen draven, het actiefste drafje dat ze tot nu toe durfde te laten zien, een halve bak lang.
En ook nog een paar passen op een 'moeilijke plek'. 
Het inbuigen zit er super in, HQ-yields gaan supersoepel. 
Follow the rail is heel oké, en van pion naar pion is ook duidelijk. 
Nou ja, wat wil je dan nog meer? Ik wilde haar alleen nog maar knuffelen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten