vrijdag 17 januari 2014

Heel eigen ideeën en Amerikaanse post

Kleddernat overal op stal! Na de storm van gisteren is er een vijver in de bak achtergebleven.
Aan plassentraining geen gebrek wink

Met Bailey weer fijn in de bak gereden, eerst dressuurmatig aan de slag geweest en daarbij heel erg de focus gelegd op mijn eigen houding. Vind ik zelf fijn, lekker zelfkritisch zijn wink
Bailey was heel erg voorwaarts, had enorm veel eigen ideeën maar wilde ook wel graag meedoen met wat ik bedacht. Fijn rijden zo!
Na een half uurtje het gewone hoofdstel gewisseld voor touwhalster en nog een half uurtje freestyle gedaan. Heel interessant als hij een bui heeft zoals vandaag, want dingen als Follow the Rail vind hij megasaai en wil hij steeds figuurtjes gaan maken, bij cloverleaf vind hij het hilarisch om te kijken of hij steeds de andere kant op kan en in de circles kan hij zichzelf helemaal verliezen en maar blíjven circlen.  gnagna
Hij doet overigens keurig wat ik vraag hoor, van de buitenkant zie je er niets van denk ik, maar dat maakt het juist zo grappig vind ik wink

Met Wente een herhaling van gisteren gedaan, om te kijken of we er nu wel een goede ervaring van konden maken.
In de bak spelen op de tijd dat de Grote Paarden naar stal gaan dus.
En wauw, kleine dame was helemaal zen! Voor het eerst liet ze zich niet opjutten, ondanks dat de andere paarden afentoe rondrenden naast haar. Superknap van haar!

Bij thuiskomst Amerikaanse post. Voor mij? Ik had geen idee.
Maar natuurlijk, toen ik mijn L2 online haalde met Wente laatst, had ik daarbij automatisch mijn L1 behaald!
Dus een mooi certificaat, string en pin, superleuk! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten