vrijdag 22 maart 2013

Equitana

Eens in de twee jaar is er het evenement dat Equitana heet. Dat is zoiets van hét paardenevenement. Daar heb je er natuurlijk veel van, maar Equitana is wel groots. Zei men.

Nu ja, gisteren was het dan zover ging ik dan naar Equitana. Ken je die verhalen waarbij de verhalen zoveel groter zijn dan het evenement? Dat is met Equitana niet zo. Equitana is nóg groter. Echt.

En ik? Ik voelde voor het eerst in m'n leven een soort penny-groupie, toen ik deze foto maakte, en even later op de tribune liep te verkondigen dat ik 'die en die kende van filmpjes'.

Lichtelijke parkeerproblemen gaven ons wat minder tijd om de vier miljoen paardenstandjes en hallen te bekijken en óók nog shows te bekijken, maar we hebben wat gezien hoor! Linedancende paarden, rijdend trailerladen, parelli-demo's (uiteraard) en meer shopping dan mijn portemonnee aankon. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten