dinsdag 9 juli 2013

Foto's For the Horse

Vrijdag was ik al best op tijd naar stal.
Ik boende een zwarte staart tot 'ie straalde,
en borstelde zowat een halve liter antiklit door handenvol blond haar.
Ik kamde de klitten uit en borstelde tot er geen stofwolken meer opwoeien.

Hafmeisje was klaar voor haar allereerste fotoshoot.
Toen de fotograaf aan kwam fietsen vond ze het een mooi moment om eens lekker te gaan rollen.

Ik wilde het zoveel mogelijk 'for the horse' houden, een hele opgave met een fotoshoot.
Leg het ze maar eens uit, dat je ineens een meter van ze af grijnzend staat te kijken, terwijl er iemand met een zwart doosje dingen doet.
En dan is er ook nog de onbegrijpelijke kwestie van De Oren.
Dat ik dan allerlei aandachttrekkerij uitvoer, terwijl ze wel moeten blijven staan.

Wente's onbegrip was duidelijk.
Ze vond het een goed moment om door me heen te lopen, m'n zakken te rollen of eens rustig de omgeving te gaan bekijken.
In willekeurige volgorde.

Toch... pennypony wordt je niet, dat bén je.
Tussen al haar grappen door liep ze wel rond met een beeldig gezichtje en een uitstraling waar je utegen zegt,
en liet ze zich rustig draaien en modelleren.
Na een kwartier al een camera vól prachtige foto's.

Tot slot nog foto's met Bailey én Wente gemaakt.
Een opgave die wel heel ingewikkeld is.
Bailey heeft namelijk een hekel aan stilstaan. En leuk kijken op commando weigert hij.
Ook (of moet ik 'zeker' zeggen) als daar hinnikgeluidjes op telefoons en ritselende objecten voor uit de kast getrokken worden.
Dus dat met die oren, dat kun je wel vergeten.
Zet daar een uiterst alerte Wente naast en je hebt een beste fotograaf nodig, die daar wat van kan maken.

Op het resultaat moeten we nog even wachten, ik ben heel benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten