zondag 14 juli 2013

Zes maanden in 150 seconden



Zes maanden in 150 seconden.
En wat een leuke zes maanden!

Zes maanden geleden kwam Wente en kon ik ineens extra trots verkondigen dat ik twéé geweldige paardjes had.
Het eerste fragment in het overzicht is de dag dat Wente op stal aankwam, 5 januari.

In het afgelopen half jaar leerden Bailey en Wente elkaar kennen.
Maakte ik met Bailey heerlijke buitenritten door de sneeuw in mijn winterjas, en over de heide in mijn tshirt.
Leerde Wente de basisomgangsvormen en speelde ik met haar in de bak, maar ook buiten.
Groeide Wente eerst van achter, toen weer van voor, en nu weer een stukje van achteren ;)
Gingen we er met z'n drietjes op uit, ik op Bailey en Wente als handpaard.
Genoten we alledrie van het bos en de heide.
En hadden we vooral enorm veel plezier! :D






Geen opmerkingen:

Een reactie posten