donderdag 11 april 2013

Het eerste filmpje

Of hij een filmpje van ons wilde maken.
Ja. Ik vroeg het zelf.
Zo heel spontaan, op een zonnige middag ergens deze week.
Vriendlief zei ja.
Nou.
Dan kun je dus niet meer terug.
En dan wordt er ineens gefilmd.
Het is wat.
En worden alle cliché's die zo vanzelfsprekend en overdreven cliché zijn ineens heel werkelijk.
Ik merk dat ik je voor het kijken vooral vanalles wil zeggen. Wat het niet is, waarom dit het niet is,
waarom dat het wel is, waarom dat daar beter kan. Waarom ik dat daar juist op het filmpje ineens heel
anders doe dan ik dat normaal doe.
Je kent het wel.

Toen ik vervolgens alle moed verzameld had bleek Youtube problemen te hebben met het lijntje van Wente
en mij. Wente werd getransformeerd tot een soort Langhors, en ik kreeg spontaan ook een heel ander figuur.
Dat ging mij zelfs te ver.
Kom zeg, we waren niet in een spiegelpaleis.
Een paar uur verder is het dan toch zover.
Ons eerste Filmpje op het blog.
Van mij en Wente.

value="http://www.youtube.com/v/28NfqwFSobg?version=3&hl=nl_NL">


Geen opmerkingen:

Een reactie posten